Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 15 lutego 2014

Zayn cz.1




"To znowu ja.Mam nadzieję,że nie masz mnie dość?Dostałaś mój ostatni list?Pisałem w nim,że wszystko zaczęło się układać.Myliłem się.
Myślisz,że to moja wina?Zawsze gdy się za coś zabiorę od razu musi się zepsuć.Codziennie wstaję idę do szkoły i zastanawiam się jaki to ma sens skoro gdy wrócę do domu znów będę sam?
Każdego wieczoru dziękuję,że mogę z Tobą pisać,zwierzyć ci się chociaż Cię nie znam i nigdy Cię nie widziałem.
Chciałem zapytać jak minął ci dzień?Powiedz,że był szczęśliwszy niż mój.
Ostatnio napisałaś,że wyjawisz mi kolor swoich oczu.Powoli potrafię Cię sobie wyobrazić.Kiedy zamykam oczy widzę twoje blond włosy i zieloną czapkę z pomponem o której mówiłaś,że jest ciepła.
Może teraz ja zdradzę ci kawałek swojego wyglądu?
Mam brązowe oczy.
Zayn
P.S Nie lubię fasolki."

Zakleiłem kopertę i odłożyłem ją na biurko.Wziąłem długopis w rękę i zacząłem odrabiać pracę domową z angielskiego.Kiedy skończyłem pisać wypracowanie dochodziła dwudziesta-pierwsza,a ja nie czułem się ani trochę zmęczony pisaniem ponad dwie godziny.
Za oknem padał śnieg.Wszystko poza odśnieżonymi chodnikami i ulicami było pokryte białą kołderką puchu.
Złapałem list do ręki i zszedłem na dół po schodach.Rodzice oglądali film.Ubrałem kurtkę i owinąłem szyję szczelnie szalikiem i po cichu otworzyłem drzwi wpuszczając do domu trochę zimnego wiatru.
Przeszedłem przez ulicę.Wiatr rozwiewał moje włosy na każdą stronę.Padający śnieg leciał mi do oczu.W prawej ręce nadal ściskałem list.Bałem się,że go pogniotę ale najważniejsze było żeby ona go dostała.
Gdy doszedłem na pocztę pan Higgs właśnie zamykał.Ruszyłem biegiem w jego stronę.Byłem już kilka metrów od niego kiedy nie zauważyłem skorupy lodu przy schodach i wyrżnąłem orła.
Pan Higgs podskoczył upuszczając klucze i łapiąc się za serce.
-Młody człowieku chcesz żeby dostał zawału?-Zaskrzeczał kręcąc głową.Oparłem się na łokciach,a starszy pan podał mi rękę.
-Dziękuję.-Odparłem otrzepując ubranie.Podniosłem list z ziemi.-Mógłby pan...-powiedziałem proszącym tonem podając mu rękę.Pan Higgs pokręcił głową uśmiechając się.Podałem mu klucze z ziemi,a on otworzył drzwi.
Weszliśmy do środka.Przeszliśmy po czarno-żółtych kafelkowanych podłogach,a pan Higgs zapalił światła.Wielka poczta która wyglądała upiornie ze zgaszonym światłem teraz wyglądała jak stary zamek.Duże,wysokie okna zakończone ostrymi łukami były zdobione witrażami.Kontuary z szybami były ustawione wzdłuż ścian,a na środku stały krzesła i stoliki na których były lampy z ciemnozielonymi abażurami.Często przy stoliku najbliżej kontuaru pisałem list,
Pan Higgs wszedł za kontuar i wrzucił list do odpowiedniego otworka.
-Masz szczęście Zayn.Dzisiaj przyszedł.-Uśmiechnął się przyjacielsko i podał mi niebieską kopertę.Uśmiechnąłem się szeroko oglądając papier.-Listonosze wiedzą,że bez adresata to na tą pocztę,Zayn.Ta dziewczyna to ktoś ważny?
Przejechałem palcami po rogach koperty.Dokładnie ją obejrzałem.Uśmiech ani na moment nie schodził mi z twarzy.Czułem ciepło które ogarnęło mnie od środka i sprawiło,że serce zaczęło bić szybciej.Odczuwałem to zawsze gdy dostawałem od niej list.
-Słucham?-Zapytałem podnosząc wzrok z nad listu.Pan Higgs poklepał mnie po ramieniu i razem wyszliśmy z poczty i się pożegnaliśmy.
Znów mocno ściskałem list w prawej ręce i biegłem do domu,bo zdążyłem już mocno przemarznąć.Gdy nacisnąłem na klamkę drzwi były już zamknięte.Mama pewnie myślała,że już śpię.
Poszedłem w stronę teraz zaśnieżonego ogrodu.Miałem szczęście,że mój pokój znajdował się na pierwszym piętrze i,że zawsze mam otwarte okno.Przy ścianie stała drabina którą tata wyniósł aby zrzucić śnieg z dachu.Sprawdziłem czy szczeble nie są oblodzone i bezpiecznie wszedłem po niej do pokoju.
Nawet nie zdjąłem kurtki.Od razu usiadłem przy biurku i zacząłem czytać.

"Cześć Zayn!
Nawet nie wiesz jak ucieszyłam się gdy dostałam twój list.Skakałam chyba z godzinę,aż sąsiedzi wezwali policję.
Głowa do góry,jutro też jest dzień!
Pisałeś,że twój przyjaciel Drake wyjechał?Na jak długo?
Wiesz u mnie też nie jest kolorowo. Rozwód rodziców dobiegł końca.Myślałam,że w tej sytuacji kłótnie też się skończą ale nie miałam racji.Tata chce żebym z nim zamieszkała,a moja mama chce żebym została z nią.Co mam zrobić?Nie rozdwoję się.
Czasem chcę po prostu uciec i zapomnieć o problemach.
Ponad to dwa dni temu pożegnałam swojego psa.Zrobiłam mu pogrzeb,a brat zbił krzyż i zrobił tabliczkę.Dziecinne?
Jeśli chodzi o twoje wypracowanie z angielskiego.Nie przejmuj się nauczyciel i tak wstawi ci tróję!
P.S Mam zielone oczy.
P.Sx2 Nie lubię jak sok z pomarańczy tryska mi w oczy.Dlatego nie jem ich zbyt często."

-Zayn wstawaj do szkoły!-Usłyszałem wołanie mojej mamy z dołu.Obróciłem się na drugi bok i szczelniej po samą głowę przykryłem się kołdrą.
Wczoraj do późna czytałem jej list.Nigdy wcześniej nie zdradziła mi swojego imienia.Uwielbiałem gdy dawała mi wskazówki co do swojego wyglądu.Krok po kroku wyobrażałem ją sobie.Przez to wszystko wydawała mi się tak tajemnicza.Czytałem wiadomości linijka po linijce chyba z tysiąc razy.Płożyłem się spać grubo po północy ale nie odpisałem.Byłem zbyt zmęczony aby napisać coś sensownego.
-Zayn słoneczko wstawaj.-Usłyszałem delikatny głos mamy przy uchu po czym zdjęła ze mnie kołdrę.Otworzyłem oczy i ziewnąłem.Przeczesałem włosy ręką i z westchnieniem opadłem na poduszkę na co mama zachichotała.
-Śniadanie czeka.Twoje siostry już dawno wstały.-Odparła z uśmiechem i wyszła z mojego pokoju.
Zaspany zwlokłem się z łóżka i poszedłem do łazienki.Stanąłem przed lustrem i leniwie szczotkowałem zęby.Przemyłem twarz zimną wodą i postawiłem włosy na żelu.
Szybko wciągnąłem na siebie ubranie,spakowałem plecak i zszedłem do kuchni gdzie wszyscy siedzieli przy stole i jedli śniadanie.
-Dzień dobry.-Przywitałem się i zająłem swoje miejsce przy stole.Mama nałożyła mi jajecznicy na talerz i usiadła przy nas.
Uwielbiałem nasze śniadania.Zawsze rozmawialiśmy,śmialiśmy się,a tata czytał gazetę którą rozwoził syn sąsiadów.
-Kochanie,śniadanie było pyszne.-Odparł tata całując mamę w policzek.-Dzieciaki zjedliście?To chodźcie zawiozę was do szkoły.Nie będziecie chodzili przez te zaspy.
Dokończyłem śniadanie i przepychając się z siostrą w drzwiach poszliśmy do garażu.
Po piętnastu minutach byłem w szkole.Przeszedłem przez pełen uczniów dziedziniec po drodze witając się z kilkoma kolegami z klasy.Otworzyłem swoją szafkę w myślach powtarzając kod i zabrałem jeszcze kilka podręczników.
-Cisza!Chciałbym wam kogoś przedstawić.-Przekrzyczał nas nauczyciel gdy weszliśmy do klasy.Cała klasa nagle ucichła.Nauczyciel otworzył drzwi przez które weszła nowa uczennica.-To jest [t.i] [t.n].Przyjechała z Londynu.Tam jest wolne miejsce.-Nauczyciel pokazał dziewczynie wolne miejsce obok Sarah'y.Brunetka uśmiechnęła się do wszystkich.
Miała długie brązowe włosy.Gdy się uśmiechała czułem jak moje serce chce wyskoczyć z mojej piersi.Wzrokiem odprowadziłem ją do ławki.Gdy usiadła rozejrzała się po klasie,a jej zielone oczy spotkały moje.
-Oddajcie swoje wypracowania!-Zawołał jeszcze gdy w klasie rozległ się gwar i wszyscy zadawali pytania nowej koleżance.

"Przykro mi z powodu twojego psa.To nie jest dziecinne.Gdy zmarł mój chomik zrobiłem to samo.
Musisz zadać sobie jedno pytanie: z kim masz lepszą więź?
Pisałaś,że Ty i Twoja mam często się kłócicie,a Twój tata zawsze jest przy Tobie.Chyba wiesz co chcę Ci przez to powiedzieć?
Miałaś rację.Dostałem tróję ale lepsze to niż jedynka.Po za tym dziś dołączyła do nas nowa uczennica.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Drake napisał do mnie i wraca za tydzień.Miałaś rację ten dzień był lepszy.
Zayn"


***
Pierwsza część Zayna jak wam się podoba?
Ja osobiście jestem z niej zadowolona!
Mam nadzieję,że wy też.
Następna będzie gdy pod postem znajdzie się 
5 KOMENTARZY  








6 komentarzy:

  1. Cudna. Czekam na następną część.
    Cherr ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to takie słodkie że piszą do siebie listy *_* Bardzo mi się podoba ! :)
    Czekam na next ! :) Pozdrawiam i życzę weny ;*

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł o.o
    Nie powiem- oryginalny ten imagin! Taki inny :-)
    Rzadko kiedy się spotyka, że piszą do sb listy!
    Haha Zayn zaszalał: Mam brązowe oczy! Uhuhu ale zdradził sw wygląd xdxd
    Fajnie się czytało ;)
    Czekam na nn!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Awards. Więcej informacji znajdziesz tu: http://1d-lbbs.blogspot.com Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. AWAWAWAWWWWWWWWWWW "----" Ja chcem więcej i więcej i więcej! dawaj mi tu kolejną część! Vicky, wejdź proszę na swojego bloga, którego ostatnio zakończyłaś... Bo właśnie tam napisałam to, co chciałam ci powiedzieć...
    A Imagin BBBOOOSSSKKKIII
    Dziewczyna nade mną to współautorka bloga :)
    Laurel xoxo

    OdpowiedzUsuń